Najczęściej zadawane pytania

1. Jak mogę przystąpić do Klubu Kibica Boksu?

- Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się na naszej stronie. Jego poprawne wypełnienie jest traktowane jako zgłoszenie do programu.

2. Kiedy otrzymam kartę klubową?

- W związku z tym, że karty klubowe są personalizowane (nadrukowujemy na nich Twoje imię, nazwisko oraz zdjęcie), proces od wypełnienia formularza do wysyłki karty wynosi około 14 dni roboczych.

3. Czy dopiero po otrzymaniu karty staję się członkiem Klubu Kibica Boksu?

- Zatwierdzenie konta zweryfikowanego przez Administratora automatycznie rozpoczyna członkostwo w Klubie. W ten sposób zaraz po akceptacji konta otrzymujesz dostęp do strefy tylko dla Klubowiczów. Po zalogowaniu w dziale Aktualności pojawią się informacje dostępne tylko dla zarejestrowanych klubowiczów. Będą one oznaczone specjalną ikoną.

4. Czy mogę zażądać zmiany swoich danych, lub usunięcia mojego konta?

- Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, każdy zarejestrowany użytkownik ma prawo do wglądu, poprawiania lub usunięcia danych z bazy Klub Kibica Boksu. W przypadku konta, do którego nie została jeszcze wysłana karta klubowa, wystarczy wiadomość email z prośbą o usunięcie konta. Wiadomość musi być wysłana z adresu email zgodnego z zarejestrowanym w naszej bazie. Osoba, która otrzymała już kartę, wysyła pocztą podpisany czytelnie wniosek o usunięcie z bazy Klubu Kibica Boksu wraz z jego kartą klubową.

5. Założyłem konto na klubkibicaboksu.pl i z menu zniknęła pozycja formularz. Czy założenie konta jest jednoznaczne z byciem członkiem 'blue' ?

- Tak, formularz jest dostępny dla osób niezarejestrowanych. Po rejestracji, a następnie zalogowaniu, kwestionariusz znika. Zamiast tego pojawia się opcja edycji swoich danych, wylogowania oraz zamówienia większej ilości biletów na potrzeby grup zorganizowanych.

6. Spełniam zasady uczestnictwa w programie jako Silver/Gold Partner. Jak mam dokonać rejestracji?

- Należy wypełnić standardowy formularz zgłoszeniowy, a po aktywacji konta przesłać mailem skany/zdjęcia biletów wymaganych do osiągnięcia wskazanego statusu. Po weryfikacji poinformujemy wnioskodawcę mailem o przyznaniu nowego statusu.

7. Jakie wymogi powinno spełniać zdjęcie w formularzu i do czego jest ono potrzebne?

- Zdjęcie umieszczamy na personalizowanej specjalnie dla Ciebie karcie, dlatego powinno być jak najlepszej jakości. Oczywiście możesz użyć cudzego zdjęcia, zachęcamy jednak, aby był to Twój portret. W innym wypadku okaziciel karty będzie musiał się wylegitymować, aby potwierdzić swoją tożsamość.
 

Brakuje odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do nas >>>

 

Kategoria: